مهندس ابراهیمی
مهندس ابراهیمی

تشکیل شورای عالی فناوری اطلاعات و فضای مجازی در حوزه خراسان

مسئول دفتر فناوری و اطلاعات حوزه علمیه خراسان از تشکیل شورای عالی فناوری اطلاعات و فضای مجازی در این حوزه و اعطا احکام به اعضای آن در ایام الله دهه فجر خبر داد.

مهندس رضا ابراهیمی در گفتگو با روابط عمومی حوزه علمیه خراسان با اعلام این خبر گفت: با تایید مدیر حوزه آیت الله عاملی و تشکیل رسمی این شورا، احکام اعضا شورای عالی فناوری اطلاعات و فضای مجازی در ایام الله دهه فجر اعطا خواهد شد.
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب، بحث فضای مجازی و ورود جدی تر طلاب به آن است، گفت: دربحث فناوری اطلاعات و تولید سامانه های مورد نیاز طلاب، حوزه علمیه خراسان در این عرصه  به خوبی ورود پیدا کرده است اما در خصوص فضای مجازی نیاز به فعالیت گسترده تری  داریم.
مسئول اداره فناوری و اطلاعات حوزه علمیه خراسان خاطر نشان کرد:  با  تاکید آیت الله عاملی، برای حضور جدی تر در فضای مجازی و اثرگذاری در آن، شورای تصمیم گیری در بحث های کلان فضای مجازی و ورود طلاب به این عرصه، آغاز به کار می کند.
ابراهیمی با اشاره به هشت عضو شورا افزود: این شورا با حضور مدیر بخش فناوری اطلاعات، روسای ادارات دفتر فناوری اطلاعات، دکتر ظهیری و محدثی، از مدیران موفق حوزه، تشکیل خواهد شد.
مسئول اداره فناوری و اطلاعات حوزه علمیه خراسان بیان داشت: حضور در سطح بین الملل و اثر گذاری در جوامع گسترده فناوری اطلاعات در مسیر تحول حوزه انقلابی خراسان یکی از مهمترین اهداف برگزاری این شورا است.
ابراهیمی در پایان با اشاره به سند چشم انداز حوزه علمیه خراسان گفت: امیدواریم با توجه به اهداف این سند در زمینه فناوری و اطلاعات نیز حوزه علمیه خراسان به عنوان موثرترین نهاد در کشور الگو باشد و در سطح کلان نیز برنامه ای را ارائه دهد.

درباره‌ی fava

حتما ببینید

مهندس عاملی

نگاه تحلیلی طلاب به فعالیت‌های مجازی دشمن ضروری است

کارشناس سامانه های آموزش فضای مجازی و ارتباطات نوین حوزه علمیه خراسان توصیه کرد: شایسته …

مهندس رحمانی

برای اولین بار «نرم افزار پیام رسان موبایل» در حوزه علمیه تولید شد

‌مسئول اداره فضای مجازی دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان، گفت: نرم افزار پیام رسان …

مهندس ابراهیمی و مهندس جهرمی

حوزه علمیه خراسان به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهد شد

حوزه علمیه خراسان به زودی با هماهنگی شرکت زیرساخت خراسان، به شبکه ملی اطلاعات متصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *