مهندس ابراهیمی و مهندس جهرمی

حوزه علمیه خراسان به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهد شد

حوزه علمیه خراسان به زودی با هماهنگی شرکت زیرساخت خراسان، به شبکه ملی اطلاعات متصل و در نتیجه آن سرعت دسترسی کاربران و طلاب به سامانه های این مرکز افزایش خواهد یافت.
نشست مسئولین فناوری اطلاعات نهادهای حوزوی با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در قم برگزار شد که مهندس رضا ابراهیمی، مسئول دفتر فناوری اطلاعات ومهندس مجید قاسم زاده، مسئول اداره زیر ساخت و امنیت حوزه علمیه خراسان نیز حضور داشتند.
به گفته مهندس ابراهیمی در ابتدای این نشست، مهندس محمد جواد جهرمی معاون وزیر و رییس شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور به ارائه توضیحاتی پیرامون افتتاح شبکه ملی اطلاعات در کشور و پیوستن شهرمقدس قم به این شبکه پرداخت و پس ازآن مسئولین نهادهای حوزوی نظرات و مشکلات خود را در زمینه های اینترنت، پهنای باند و مباحث مربوطه، بطور مستقیم با وی مطرح کردند.
در حاشیه این نشست، با توجه به مذاکره صورت گرفته بین مسئول دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان و معاون وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات مقرر گردید، حوزه علمیه خراسان به زودی با هماهنگی شرکت زیرساخت خراسان، به شبکه ملی اطلاعات متصل و در نتیجه آن سرعت دسترسی کاربران و طلاب به سامانه های این مرکز افزایش خواهد یافت.
شبکه ملی اطلاعات خدمتی است که به تازگی ازسوی شرکت زیرساخت کشور ارائه در نتیجه آن سرعت و امنیت کاربران اینترنت در کشور به طور قابل ملاحظه ای نسبت به گذشته افزایش خواهد یافت.
گفتنی است پیش از نیز در اردیبهشت ماه سال جاری شهر مقدس مشهد به این شبکه متصل و به مرور مراکز دیگر استانها نیز به آن خواهند پیوست.

درباره‌ی fava

حتما ببینید

مهندس عاملی

نگاه تحلیلی طلاب به فعالیت‌های مجازی دشمن ضروری است

کارشناس سامانه های آموزش فضای مجازی و ارتباطات نوین حوزه علمیه خراسان توصیه کرد: شایسته …

مهندس رحمانی

برای اولین بار «نرم افزار پیام رسان موبایل» در حوزه علمیه تولید شد

‌مسئول اداره فضای مجازی دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان، گفت: نرم افزار پیام رسان …

مهندس قاسم زاده

ارتقای سرور های حوزه علمیه خراسان

مسئول اداره زیرساخت و امنیت دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان گفت: سرورهای این حوزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *