مهندس ابراهیمی
مهندس ابراهیمی

ورود جهادی به فضای مجازی از ماموریت‌های حوزه و روحانیت است

مسئول دفتر فناوری و اطلاعات حوزه علمیه خراسان، ورود جهادی به عرصه فضای مجازی را از ماموریت های مهم امروز حوزه و روحانیت برشمرد.

مهندس رضا ابراهیمی، امروز در همایش «فضای مجازی، اندیشه و عمل»، در سرای قلم مشهد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند ‌«اکنون که فضای مجازی با ویژگی های منحصر بفرد همه زندگی مردم را احاطه کرده است و آگاهی بخشی عمومی مهمترین امر برای حوزه های علمیه می باشد»، گفت: ورود جهادی به عرصه فضای مجازی یکی از ماموریت های حوزه علمیه خراسان است.
مسئول دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف این دفتر، تامین زیرساخت های مناسب بوده است، اما امروزه برای حضور گسترده تر طلاب به این فضا مکلف است.
وی تاکید کرد: با برنامه ریزی بر اساس مطالبات رهبر معظم انقلاب در رابطه با فعالیت در فضای مجازی، امیدواریم این عرصه به بستری برای فعالیت گسترده طلاب و روحانیون تبدیل شود
گفتنی است، همایش «فضای مجازی، اندیشه و عمل» با سخنرانی آیت الله عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان ، حسن رحیم پور ازغدی؛ امیر خوراکیان، معاون تولید محتوای مرکز ملی فضای محازی؛‌ حجت الاسلام اسماعیلی از فعالان فضای مجازی و ارتباط اسکایپی با نادر طالب زاده از فعالان رسانه ای و تقدیر از طلاب فعال در فضای مجازی یا ایده های برتر مربوط به این عرصه، برگزار شد.

 

درباره‌ی fava

حتما ببینید

مهندس عاملی

نگاه تحلیلی طلاب به فعالیت‌های مجازی دشمن ضروری است

کارشناس سامانه های آموزش فضای مجازی و ارتباطات نوین حوزه علمیه خراسان توصیه کرد: شایسته …

مهندس رحمانی

برای اولین بار «نرم افزار پیام رسان موبایل» در حوزه علمیه تولید شد

‌مسئول اداره فضای مجازی دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان، گفت: نرم افزار پیام رسان …

مهندس ابراهیمی و مهندس جهرمی

حوزه علمیه خراسان به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهد شد

حوزه علمیه خراسان به زودی با هماهنگی شرکت زیرساخت خراسان، به شبکه ملی اطلاعات متصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *